Wednesday, August 31, 2011

::I Believe::

-aku percaya-


Aku percaya
Janji Allah itu pasti

Aku percaya
Akan tiba masanya

Aku percaya
Setiap ciptaan Allah itu tidak sia-sia

Aku percaya
Aku ini khalifah di muka bumi ini

Aku percaya
Allah Maha Tahu apa yang terbaik untukku

Aku percaya
Ada hikmah di sebalik perjalanan hidupku

Aku percaya 
Allah tempat terbaik untukku berserah dan meminta pertolongan

Aku percaya
Al-Quran dan hadith adalah rujukan utamaku

Aku percaya
Suatu waktu nanti aku akan kembali kepada al-Khaliq




"Ya Allah tetapkanlah kepercayaanku ini..matikanlah aku di jalan-Mu"



4 comments:

  1. iman dan percaya..adakah membawa maksud yang sama?

    ReplyDelete
  2. x sma sbnarnya...percaya ni lbih kepada kita taw bnda tu btul tpi x smestinya kita nk ikut bnda tu...

    ReplyDelete
  3. :) syukran..nampaknya kena tambah ilmu lagi..n amalkan..

    ReplyDelete
  4. cthnya perwatakan Iblis..

    "Saya percaya Allah itu wujud, tapi saya tetap ingin melawan-Nya"

    ReplyDelete